پنج شنبه ۹ام فروردین ۱۴۰۳ - Thursday 28th March 2024

دکتر علی رجبی شهردار رستم آباد

الهی! آنچه ما خود کشتیم به بر میار و آنچه تو کشتی آفت ما از آن بازدار…
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
تصدی مدیریت بار گرانی است بر دوش انسان ؛ با نیت خیر خدمت به مردم و به امید همدلی میان مردم و مسئولین همچنان تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر شهر به کار می بندیم تا در پیشگاه قادر متعال و مردم فهیم رستم آباد سربلند باشیم

مهندس چگینی شهردار روز شورا را تبریک گفت

شهردار رستم آباد به مناسب فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری رستم آباد، در پیام نعمت چگینی شهردار رستم آباد آمده است؛ نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز شوراها نام‌گذاری شده که این نام‌گذاری فرصتی مناسب است تا از تلاش شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی شهر رستم آباد تشکر کرده و برای این تلاشگران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.
مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است، بدون تردید بخش مهمی از ارتقای سرانه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی امروز در سطح شهرها با تلاش‌های شوراها در کنار مدیران دولتی شکل‌گرفته است.
بدین‌وسیله این روز را به‌ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر رستم آباد که با همدلی، وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضای خدوم و با درایت شورای اسلامی شهر را در پیشبرد اهداف متعالی صمیمانه ارج می‌نهم.

نعمت چگینی، شهردار رستم آباد.

تمامی حقوق مطالب برای “شهرداری رستم آباد “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طرحی سایت ویروهاستینگ

Template Design:Dima Group